Interne textove entity v XXE

Juraj Kubek kubekj na za.gaya.sk
Pondělí Říjen 9 06:02:24 CEST 2006

Skúsal som vytvorit internú entitu
podla knihy XML pro kazdeho, J.Kosek, GRADA 2000, str. 45.

Príklad.:
Dokument som vytvoril v XXE,
v PSPad som k deklarácii dokumentu pripojil deklaráciu internej textovej
entity,
napr.: <!ENTITY fu01 "majster">
a skúsobne v texte som ju pouzil, napr.:
"Za uvedenú prácu zodpovedá &fu01; ..."
XXE mi vsak pri otvorení interné entity nahradil. Síce správne, ale
nahradil.
Po opätovnom otvororení dokumentu v PSPad som bol sklamaný.
Text podla príkladu uz bol prepísaný:
"Za uvedenú prácu zodpovedá majster ..."
Potreboval by som zachovat interné entity v tvare:
"Za uvedenú prácu zodpovedá &fu01; ..."
Keď za prácu, o ktorej je pracovný postup (po čase) bude zopovedat iná
funkcia,
stačilo by mi ju zmenit v deklarácii internej entity.

Robím to zle?
Alebo XXE interné entity nepodporuje?

Juraj Kubek, Zilina