mathml

Daniel Pachner Daniel.Pachner na seznam.cz
Pondělí Říjen 23 19:00:13 CEST 2006

Mam problem dostat do HTML vystupu MathML matematicke rovnice. Mam overeno, ze moje Mozilla zobrazuje MathML spravne. Pokud zaclenim do

<equation>
   <title>Moje rovnice</title>
    <math  xmlns='http://www.w3.org/1998/Math/MathML'>
      ******
    </math>
</equation>

popis rovnice v MathML, objevi se tento kod ve vystupnim HTML souboru. Ale vsechny matematicke tagy maji predponu mml: a Mozilla je ignoruje. Pokud je smazu, zobrazi se rovnice spravne v Amaye (editor/browser s MathML supportem), ale v Mozille ne.

Nemate nekdo nejaky jednoduchy priklad dokumentu s rovnici v MathML? Zda se mi to uplne neprustrelne.