Instalace DocBook na Linux

David Nečas (Yeti) yeti na physics.muni.cz
Středa Duben 4 04:04:56 CEST 2007

On Thu, Mar 29, 2007 at 09:52:31PM +0200, phracek2 na tiscali.cz wrote:
> mam jeden dotaz. muzete mi prosim pomoct jak nainstalovat DocBook s
> DTD a XSL styly na Linux?

Použijte správce balíčků a nainstalujte věci, které mají
v názvu docbook... Např. na RedHatu je to

  yum install docbook-dtds docbook-style-xsl docbook-utils

Rozdělení do balíčků a jejich pojmenování se v různých
distribucích trochu liší, ale všechny moderní distribuce
umějí ,vypiš mi balíčky, které mají v názvu či popisu
docbook`, takže byste neměl mít problém je najít.

Yeti

--
http://gwyddion.net/