PDF pomocou FOP

tomas.ulej na gmail.com tomas.ulej na gmail.com
Neděle Srpen 19 10:07:53 CEST 2007

On 18. Aug, 12:11 h., Jirka Kosek <ji... na kosek.cz> wrote:
> Nejspíše jste nepostupoval podle vámi výše uvedeného postupu. To že
> místo znaků je # znamená, že FOP používá špatný font, který neobsahuje
> české/slovenské znaky.

Postupoval som sice presne podla navodu, no urobil som inu skolacku
chybu pri generovani FO - v XSL style som mal zle zadany nazov fontu,
ktory treba pouzit - pri generovani RTF vystupu sice pismo zobrazovalo
v poriadku, no pri PDF uz nie.

Dakujem za odpoved a ospravedlnujem sa za tapetovanie diskusie.

t.