Znovupouziti xsl stylu

Jan Vrany vranyj1 na fel.cvut.cz
Čtvrtek Srpen 23 08:16:27 CEST 2007

Dobry den,

vytvoril jsem si vlastni format
pro popis studentskych projektu (resp. jejich zadani).
Pro vlasni text zadani jsem se rozhodl vyuzit simplified
docbook. Udelal jsem si pro to vlastni RNG schema (prilizeno),
docbook elementy a "me" elementy jsem dal do oddeleneho jmenneho
prostory.
Pro docbook jsem pouzil prostor z verze 5.
Zpracovavam pomoci xsltproc. Jelikoz zadani chci mit na webu,
rad bych pouzil existujici XSL styly pro (x)html pro docbook elementy.

Mam nasledujici problemy:

1) docbook xsl nepocitaji se jmennym prostorem, tudiz to zadny
   docbook element nezformatuje. Pokud odstranim jmennu prostor
   ze schematu (pres stripNS.xsl mi to nejde, protoze v xsltproc
   zda se chybi exsl:nod-set) takze
    a) se mi to moc nelibi
    b) mam problemy s vystupem do xhtml, nebot tam v xsl stylu
       musim mit nekde deklarovan defaultni jsmenu prostor pro xhtml
       ktery se pak ale snazi xsltproc uplatnit pri napr
       match="programlisting", coz vede k tomu, ze se zadny docbook
       element "nematchne". Dodani prefixu pro html vede zase k tomu
       ze si s vystupem neporadi nektere prohlizece, co neumi (x)html.

2) Jak mam predefinovat sablonu pro neznamy element?
   Predefnovanim <xsl:template match="*"> si nepomuzu, neb
   lokalni sablony maji prednost pred importovanymi a tim
   mi to prebije vsechno ostatni.

Otazka tedy zni, jak z toho. Mozna na to existuje nejaky XSL trik, ktery
neznam. Diky.

Honza Vrany