XSLT - transformace obrazku do PDF

Milan Křápek Hellbard na seznam.cz
Úterý Prosinec 11 07:26:18 CET 2007

  Dobrý den,
potřeboval bych poradit ohledně transformování docbook dokumentu do PDF. Mám několika stránkovou dokumentaci, která obsahuje různě velké obrázky. Při použití standartních xslt šablon mi některé z obrzků přesáhnou okraj stránky. Hledal jsem proto na webu návody, jak upravit XSLT šablony, aby obrázky nepřesáhli velikost stránky. To se mi povedlo ovšem zároveň s tím se mi jiné "malé" obrázky rozthly do obludných rozměrů. Proto jsem si našel jiné návody, jak obrázkům zachovat jejich původní velikost. To ovšem vyústilo zase v problém číslo jedna.
Moje skromné schopnosti v XSLT nedokázaly odhalit způsob, jak zajistit obě dvě varianty, tedy aby se velké obrázky změnšily na rozměr stránky a naopak malé si zachovaly svoji původní velikost.
Prosím pokud jste se již s tímto problémem někde setkali, budu vděčný za jakoukoli radu

Milan