Návod na průzkumy

Marek marek.stransa na seznam.cz
Neděle Červenec 1 22:51:11 CEST 2007

Čau,
Jak se vede, už ses vrátil z Vídně? No kvůli tomu Ti ale nepíšu, což asi tušíš - promiň že mi to tak dlouho trvalo, ale konečně jsem si na tebe vzpomněl a posílám ti ten návod jak se přihlásit na odebírání těch solidně (fakt solidně!) placenejch průzkumů.
Jak už sem ti minule řikal, je to mezinárodní agentura která platí za každej vyplněnej průzkum mnohem vyšší částky než jakýkoliv český společnosti. Za jeden průzkum sou to průměrně 3dolary, často víc. Já si měsíčně vydělám tak okolo 600dolarů ( minulej rok to bylo celkem 8356 dolarů : )a to vyplnim jen asi 50 dotazníků (samozřejmě během pracovní doby….), zbytek mi jde z refferalů, ale o tom až za chvíli. Je to naprosto spolehlivý, zrovna včera mi dorazila na účet už 32 platba - to jde, ne?
Když seš taková lama na tyhle věci jak si mi tvrdil, napíšu ti teda menší návod. Takže: Ta společnost se menuje Surveysavvy a zaregistruješ se na tomhle odkazu:

https://www.surveysavvy.com?id=3011859&action=join

Ten použij celej (nejen www.surveysavvy.com ale celou adresu - za chvíli pochopíš proč). Po jejím zadání se ti objeví  licenční ujednání, klikni na accept a zobrazí se ti registrační formulář. Tady vyplň všechny povinné údaje (to snad zvládneš) a pokračuj dál. Mimochodem není od věci například v prfilu tvrdit že pocházíš z USA - chodí ti pak mnohem víc průzkumů a i peněz : ale to nechávám na tobě….
Jako druhej krok uvedeš svůj stav a rodinný příslušníky (nemusíš to vyplňovat podle pravdy, ale mám vyzkoušený, že čím víc lidí tam napíšeš, tím víc dotazníků chodí - tak tam manželku a děti napiš). Pak máš taky stručně shrnout svý bydlení, tam vyber co chceš.
V dalším kroku uvedš vzdělání a podobný věci - netřeba návod…No a jako poslední krok se tě zeptaj na pár kravinek jako od koho ses o tom všem dozvěděl a tak..No a to je všechno! Teď už stačí jen pomocí aktivačního emailu co ti za chvíli přijde aktivovat svůj účet, přihlásit se a hotovo. Brzo ti začnou chodit první dotazníky a průzkumy a peníze…
Poslední věcí kterou jsem sliboval je, že ti vysvětlím jak funguje refferal - to je výborná věc. Stačí sehnat pár přátel a pomocí odkazu, kterej najdeš při přihlášení pod položkou My Referrals ,jim říct aby se pomocí něj registrovali. Stejně tak jsem to udělal já, jak sis asi všiml. Není to ale jen tím, že bych na tobě chtěl vydělat, ale vzhledem k tomu, že jsem u týhle agentury VIP member, tak když ses zaregistroval pode mnou (čili zadal můj odkaz a registroval se), budeš dostávat za každýho přivedenýho člena dvojnásobek dolarů : Za každej dotazník, kterej potom oni vyplněj, ti pak přijdou 4 dolary : takže takhle vyděláváš i když sám ty dotazníky nevyplňuješ. Ne ale abys na ně začal kašlat uplně - potom by ti jich chodilo mnohem míň a mohli by tě i vyloučit.
Mimochodem počítej s tím, že první měsíc bude slabší, než si tě oťuknou bude ti chodit výrazně míň dotazníků, to se ale časem rychle změní, neboj :
Uplně nejlepší na tom všem je, že dokud se nepřesvědčíš o tom, že na tvůj účet za vyplněný dotazníky choděj dolary, nemusíš uvádět žádné číslo karty, paypal účtu ani žádný jiný citlivý informace - to můžeš udělat až když budeš vidět, že ti skutečně nabíhaj doláče : To je asi tak všechno důležitý, takže vydělávej, vydělávej, vydělávej…pak mě pozveš na pivko :
No, jinak si chlape užij dovolenou, závidim ti jak prase, my jedeme až příští měsíc (na Maledivy) a já tady v práci mám pocit že se toho nedožiju…A pošli my fotky, Irena je zas určitě bude chtít vidět…Taky naplánujte nějak kdy se uvidíme, děti už se nemůžou dočkat, tak jesi máte nějaký volný datum tak hoďte drát a domluvíme.
Tak čus
Martin

Tento e-mail byl odeslan z neregistrovane verze programu MultiMail
http://spaiky.3web.cz/multimail