docbook5 mi nevaliduje

Matej Cepl mcepl na redhat.com
Neděle Červen 17 22:52:32 CEST 2007

Dobrý den,

buď jsem slepej nebo mám porouchanej XML-stack (což není
vyloučené, GCJ na Fedoře 7 mi nějak blbne a ještě jsem
nenainstaloval IcedTea). Mohl by mi někdo potvrdit či vyvrátit,
že http://www.ceplovi.cz/matej/tmp/blog.tdb nevaliduje proti
http://www.ceplovi.cz/matej/tmp/bibDB.rnc (nebo bibDB.rng), které
využívá poslední pre-release verzi Docbooku 5? xmllint mi tvrdí,
že

[matej na chelcicky duchnik]$ xmllint --noout --relaxng \
    /home/matej/.emacs.d/schemas/bibDB.rng blog.tdb
blog.tdb:780: element para: Relax-NG validity error : Did not
    expect element para there
blog.tdb:77: element section: Relax-NG validity error : Did not
    expect element section there
blog.tdb:77: element section: Relax-NG validity error : Element
    article has extra content: section
blog.tdb fails to validate
[matej na chelcicky duchnik]$

což mi nedává absolutně žádný smysl (co jiného by očekával po
/article/info ?).  Přitom nxml-mode se tváří zcela spokojeně,
proti bibDB.rnc (které je doufám významem totožné s bibDB.rng).

Poradí někdo?

Díky,

Matěj