Seznam zkratek...

Jiri Tyr jiri.tyr na cern.ch
Pátek Květen 11 10:38:04 CEST 2007

Dobry den,

dekuji za pomoc. Seznam zkratek se tvori perfektne. Funkcni reseni je toto:

<xsl:template match="glossary[@role='zkratky']" mode="profile">
  <glossary>
    <title>Seznam zkratek</title>

    <xsl:for-each select="//acronym">
      <glossentry>
        <glossterm>
          <xsl:copy-of select="text()"/>
        </glossterm>
        <glossdef>
          <para>
            <xsl:copy-of select="alt/node()"/>
          </para>
        </glossdef>
      </glossentry>
    </xsl:for-each>
  </glossary>
</xsl:template>

Ma to jen jeden hacek. Takto vytvoreny seznam zkratek se dostane i do
obsahu. Slo by jeste nejak nastavit, aby se tato stranka nezapocitavala
do obsahu? Cili aby se v obsahu nezobrazovala a aby se cislovani stranek
nepocitalo od stranky tohoto seznamu zkratek. Jeste me tak napada,
kdybych naopak chtel, aby seznam obrazku, tabulek, vzorcu, atd. byl v
obsahu, je na to nejaky parametr?

S pozdravem,
Jiri Tyr