převod DocBook na více HTML stránek

Milan Křápek Hellbard na seznam.cz
Úterý Říjen 30 13:15:17 CET 2007

Zdravím,
  Potřebuji převést DocBook document na více HTML stránek a mám s tím tenhle problém: Moje výsledné webové stránky vypadají přibližně jako tyto (http://www.kosek.cz/xml/db/uvod.html), to znamená že každá kapitola obsahuje "Table of Contents" poté může následovat nějaký text týkající se přímo této kapitoly a následně je zobrazena také první sekce (nebo podkapitola).
 Mým cílem je, aby výsledné stránky vypadaly přibližně takto (http://svnbook.red-bean.com/en/1.4/svn.basic.html), tedy že na každé stráne bude zobrazen název kapitoly, "Table of Contents" a příslušný text kapitoly. První sekce této kapitoly pak již bude zobrazena na nové HTML stránce.

 Zajímalo by mě, zdali tohoto efektu lze docílit nějakou fintou ve vlastním XML zdrojovém kódu, nebo pomocí nastavení SAXON XSLT procesoru, nebo zdali (v nejhorším případě) je nutno zasahovat do DocBookové šablony chunked.xsl

 Předem vám děkuji za jakoukoli odpověď

Milan