převod DocBook na více HTML stránek

Jiri Tyr jiri.tyr na cern.ch
Úterý Říjen 30 14:53:45 CET 2007

Pokud mozno, originalnich sablon se moc nedotykat. V pripade
preinstalace sablon se vam vsechny upravy ztrati. Proto bych to resil
spis obracene. Vytvoril bych si vlastni XSL, kam bych importoval puvodni
sablonu. Prislusna tefinice z puvodni sablony se pak prepise tou
definici, kterou napisete v tom svem XSL. Priklad:

Soubor param.ent:
<!ENTITY xsl-stylesheets-path
'file:///path/to/your/docbook/xsl-stylesheets-1.70.1'>

Soubor docbook_xhtml_chapter.xsl:
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>

<!DOCTYPE xsl:stylesheet [
<!ENTITY % param.ent SYSTEM "./param.ent">
%param.ent;
]>

<xsl:stylesheet xmlns:xsl="http://www.w3.org/1999/XSL/Transform"
version="1.0">

<xsl:import href="&xsl-stylesheets-path;/xhtml/docbook.xsl"/>

<xsl:template match="...">
</xsl:template>
</xsl:stylesheet>

S pozdravem,