Přidání loga do zápatí PDF dokumentu

Milan Křápek Hellbard na seznam.cz
Středa Duben 30 12:20:48 CEST 2008

Dobrý den, potřeboval bych poradit ohledně vkládání obrázků do zápatí pdf dokumentů.

Chci vložit do zápatí stránky, řekněme třeba na levou stranu logo firmy (logo.gif). Předpokládám že kvůli tomu budu muset přepsat nějakou šablonu z DocBooku, která se o generování záhlaví stará. Problém je, že ačkoli jsem se snažil vygooglit něco o tomto problému, nenašel jsem nic, co by mi pomohlo.

Nemohl by mi někdo poradit, jak tento problém vyřešit? Stačí nastavit nějaký xsl:param, nebo se musí přepsat rovnou celá šablona? Popřípadě jen nasměrovat kterým směrem pátrat.

Za jakoukoli radu děkuji

Milan