Problemy pri generovani epub

Tomáš Ulej tomas.ulej na sme.sk
Sobota Srpen 23 15:27:05 CEST 2008

Zdravim,

stravil som teraz niekolko hodin testovanim generovania epub suborov
pomocou dbtoepub v novej verzii XSL stylov pre docbook. Vsetko vyborne
funguje, az na jednu vec.

V dokumentoch, ktore prerabam, je do bookinfo vlozena grafika z
weboveho servera tak, aby sa v nej vzdy nacitala aktualna verzia nasho
loga. Zapis je takyto

<mediaobject><imageobject>
     <imagedata fileref="http://zlatyfond.sme.sk/docbook/logo_fo.jpg"
format="JPG"/>
</imageobject></mediaobject>

Dbtoepub vsak pri generovani zjavne subor nehlada na webe, ale ako
relativnu adresu vo svojom adresari. Vyhlasi preto chybu a subor
nevygeneruje:

/usr/lib/ruby/1.8/fileutils.rb:1200:in `stat': No such file or
directory - /home/user/xsl/epub/bin/http://zlatyfond.sme.sk/docbook/logo_fo.jpg
(Errno::ENOENT)

Existuje nejaky sposob, ako ho donutit, aby si grafiku stiahol sam z webu?

Alebo aspon, aby tuto chyby ignoroval? Som ochotny sa vzdat vlozenia
loga do dokumentu EPUB, no generovat sa bude viac ako 500 dokumentov,
ktore vsetky maju v sebe ten mediaobject a tak nie je v mojich silach
vyrobit cisto pre generovanie epub este specialny XML subor, kde
mediaobject vynecham.

Neviete mi niekto v tomto pomoct?

Vdaka za akukolvek radu,

S pozdravom,