Rozdeleni tabulky na dve strany

Jiri Tyr jiri.tyr na cern.ch
Středa Srpen 27 10:30:49 CEST 2008

0.94 je rozhodne stara! Nejnovejsi "stabilni" verze je 0.95. V SVN
repozitari je dokonce i oproti 0.95 dost oprav. Opravdu bych byt vami
pouzil zdrojaky z SVN repozitare a zkusil si sestavit vlastni FOP. Pak
kdyz budete psat do te fop-users konference a hlasit tam nejakou chybu,
tak to bude opravene nejdrive v SVN a pak az nekdy za dlouhou dobu bude
vydana oficialni verze (asi 0.96).