RE: Oddělení obrázkku od textu

Jan Tošovský j.tosovsky na tiscali.cz
Pondělí Prosinec 1 18:48:45 CET 2008

> Asi tak.

Mozna bych v textu ty firmy pouze vypsal slovy a loga dal pak spolecne nekam
na spodek stranky, kdyz uz musi byt.

> ještě mám dotaz: Mám u některých odstavců pocit, že
> fop (nebo saxon) se zblázním, a místo aby natlačil odstavec, jak se
> patří, dává zbytečné mezery mezi slova, přestože  by se na
> řádek vešlo
> slov víc. Taky se Vám to stalo? Dá se tomu nějak zamezit?

Saxon s tim nic spolecneho nema, to je veci XSL-FO procesoru. Zkuste to same
vygenerovat v XEP Personal (zdarma) a pokud to tam bude v poradku, je to
ciste vec FOPu. Rozpalene mezery vznikaji casto pri vypnutem deleni slov,
kdy je text zarovnan do bloku, pripadne pokud je v textu odkaz ci jiny
prvek, ktery ma standardne vypnute deleni.

Priste prosim tvorte na nesouvisejici dotazy nova vlakna.