Bílé místo okolo hesel rejstříku

Jan Tošovský j.tosovsky na tiscali.cz
Pátek Únor 15 22:23:19 CET 2008

Mám XML z XMetalu, který je nastaven tak, aby počáteční i koncové tagy
začínaly na novém řádku. Text uvnitř elementu je pak doplněn o jednu
nežádoucí mezeru na konci. Ve většině případů se to ve výsledku neprojeví,
jsou však místa, kde to vypadá divně. Třeba rejstřík. Každé heslo je
odděleno čárkou, za kterou následuje číslo stránky. Jenže čárka nenásleduje
hned za heslem, ale je tam jedna mezera navíc. S tím jsem si ještě poradil
celkem jednoduchou customizací, kdy jsem pro primary, secondary i tertiary
použil funkci normalize-space. Pak je tam však ještě občas využita možnost
see a see also, kde se už v šabloně (FO) trošku ztrácím a mé úpravy jsou
fatální - tyto elementy se mi nezobrazují vůbec. Nerad řeším následky, tady
bohužel primární zdroj nemohu ovlivnit. Nemáte někdo zkušenost, jak upravit
rejstříkovou šablonu tak, aby na elementy aplikovala funkci normalize-space,
případně jiný způsob, jak "normalizovat" vstupní XML ještě před XSL
transformací? Protože využívám programlisting, nelze použít nějakou
jednoduchou "normalize-space" transformaci celého dokumentu :-(