RE: Article - úprava header/footer

Jan Tošovský j.tosovsky na tiscali.cz
Pondělí Únor 25 20:39:01 CET 2008

Ještě k Appendixu:

> 2a) Header
> ... používám ... <fo:retrieve-marker ... když chci
> zobrazit nadpis Appendixu... se zobrazí ne "číslovaný".

Upravil jsem si sablonu article/appendix. Standardni chování je divné.
Proměnná title je tvořena správně pomocí object.title.markup, dále se získá
titleAbbrev pomocí title.markup a následuje trochu zcestná podmínka -
není-li titleAbbrev prázdná, má přednost před title...

> 2b) Číslování
> Přestože používám customizaci názvu <template name="appendix"
> text="%n %t"/>, tedy bez tečky za číslem, toto nastavení se
> ignoruje.

Nevšiml jsem si, že je tam ještě article/appendix. Po jeho nastavení to
funguje podle očekávání.

Jinými slovy, vyřešeno :-)