Diplomka do HTML

Matej Cepl mcepl na redhat.com
Čtvrtek Červen 5 00:44:05 CEST 2008

On 2008-06-02, 19:11 GMT, Jan Tošovský wrote:
> Z Wordu jde HTML vyexportovat primo. Ten kod je sice
> tezkopadny, ale existuji nastroje, ktere jej dokazi
> optimalizovat. Vzdy to bude ale pouze jediny dlouhy soubor.
> Prevod do DocBooku muze byt reseni. Nekde jsem slysel chvalit
> pro prevod Word->DocBook program Abiword:
> http://www.abisource.com/

AbiWord bych do toho netahal -- vzhledem k tomu, že má (nebo měl
naposledy když jsem to testoval) mnohem chudší možnosti nežli
mamuti typu Word and OOWriter dojde při převodu přes něj
k podstatnému osekání výsledku.

Obávám se, že nedospějete k ničemu lepšímu nežli vyexportovat do
jakéhosi Docbooku a pak vzít texťák a xmllint a doladit do
validnosti. Anebo nějaké komerční nástroje (oXygen
http://en.wikipedia.org/wiki/Oxygen_XML_Editor atd. anebo něco
z http://wiki.docbook.org/topic/DocBookAuthoringTools).

Hezký den,

Matěj