Pouziti upravene DTD v XMLmindu

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Úterý Březen 11 10:03:19 CET 2008

Jan Tošovský wrote:
> Rad bych XMLmindu (Personal) podstrcil upravene "Docbook" DTD. Zakladnim
> problemem je, ze nedokazi nastroj donutit, aby dal prednost mistnim verzim
> DTD. V souboru catalog.xml v adresari addon\config jsem zmenil v elementu
> catalog atribut prefer z public na system. To ani po restartu aplikace
> nezabira. V dokumentech bych nerad verejny identifikator menil, v mem
> pripade jde predevsim o redukci elementu...

Pokud chcete používat stejný veřejný identifikátor, nejde z pohledu XXE
od sebe dokumenty odlišit, a použije se tedy výchozí konfigurace pro
DocBook, která obsahuje plné DTD. Asi jedinou možností je vytvořit si
vlastní úpravu pro DocBook, která bude identická s tou předinstalovanou,
akorát bude obsahovat zmodifikované DTD. Původní konfiguraci pak
odinstalovat a používat tu vaši.

S DocBookem 5.0 už to problém není, protože můžete vlastní verzi
identifikovat v atributu version a v konfiguraci XXE lze testovat atributy:

<detect>
     <and>

<rootElementNamespace>http://docbook.org/ns/docbook</rootElementNamespace>
       <rootElementAttribute localName="version" value="MujDocBook"
substring="true"/>
     </and>
   </detect>

                    Nejbližší termíny školení:
                 ** Úvod do XML 28.-30.4.2008 **
     **  XML schémata 25.-27.3.2008 *** XSLT 10.-13.3.2008 **
   http://xmlguru.cz    Blog mostly about XML for English readers