Pouziti upravene RelaxNG v XMLmindu

Jan Tošovský j.tosovsky na tiscali.cz
Úterý Březen 25 21:21:20 CET 2008

Zkousim uzivatelskou upravu/redukci elementu a atributu Docbooku v5.0.
Upravy provadim primo v souborech XMLmindu. V souboru docbook5.xxe jsem
pouze zmenil cestu z rng na rnc (tento soubor jsem doplnil), abych mohl
vyuzit kompaktni formu i pro sve upravy.
Redukce elementu se zda byt vcelku primocara. Je mi vsak zahadou, proc se
jevi prilozeny soubor vuci prilozene uzivatelske uprave nevalidni. V
XMLmindu se objevi dve chybove hlasky:
[1] unknown element "varlistentry" from namespace
"http://docbook.org/ns/docbook"
[2] unfinished element

Varlistentry nikde zakazan neni a vse nasvedcuje, ze neni duvod, aby si
XMLmind stezoval. Druha hlaska patrne souvisi s prvni, s podobnym chovanim
jsem se setkal v jinych pripadech, jiz odladenych. Jen varlistentry stale
vzdoruje :-(

Vuci originalnimu schema je dokument validni.
Nemrknul byste nekdo na mou upravu schema, jestli tam neni jiz na prvni
pohled nejaka bota? Predem diky.

Honza