Čáry po stranách

Jiri Tyr jiri.tyr na cern.ch
Úterý Květen 20 11:20:33 CEST 2008

Dobry den,

jestli jsem dobre porozumel, chcete si takto oznacovat cele kapitoly
nebo jejich sekce? Pokud ano, pak si musite zkopirovat definici:
<xsl:template match="chapter">...</xsl:template>
<xsl:template match="section">...</xsl:template> ze souboru
xsl-stylesheets-1.70.1/fo/component.xsl
do nejeke sve sablony a pak zmenit tuto definici na toto:
<xsl:template match="chapter[@role='changed']">...</xsl:template>
<xsl:template match="section[@role='changed']">...</xsl:template>
Pak si uvnitr kazdeho elementu udelate <xsl:block></xsl:block> s
definici tech car na stranach. Pak ve vasem XML dokumentu naimportujete
tu vasi sablonu a misto:
<chapter></chapter>
<section></section>
pouzijete:
<chapter role="changed"></chapter>
<section role="changed"></section>
a ve vyslednem PDF by vam to mely udelat automaticky zmeny, ktere jste
si nadefinoval v definici chapter a section.

Mozna to jde udelat nejak jednoduseji, ale zrovna me nic jineho nenapada ;o)

S pozdravem,
Jiri Tyr