Logo v headeru html

Jan Tošovský j.tosovsky na tiscali.cz
Sobota Listopad 8 21:17:16 CET 2008

> Jak pro html nastavit logo do headeru, aby se nezvětšoval
> header, ale aby se naopak samotné logo "smrsklo" na výšku
> headeru?

Na to zapomeňte. Snad jen pomocí nějakého divokého skriptování. Header je
většinou tabulka. Stačí zmenšit šířku okna a text v tabulce se zalomí na
další řádek. Nebo stačí, aby si uživatel nastavil jinou výšku písma. Těch
proměnných je zkrátka hodně a HTML nemá v sobě prostředky, jak to nějak
přímočaře řešit (AFAIK).
A i kdyby existoval mechanismus, jak originální velikost obrázku dynamicky
měnit (přes atributy width/height), výsledná kvalita by tím docela utrpěla.
Při takové změně nedochází totiž k interpolaci, ale k prostému zhuštění
pixelů. Vím že to kde kdo neřeší, v případě loga mi to však příjde docela
tristní.