first jen pro opravdu titulní stranu?

Tomáš Waller tomas.waller na seznam.cz
Pátek Listopad 14 23:01:52 CET 2008

Jirka Kosek napsal(a):

> Asi by bylo dobré poslat vaši stávající úpravu stylů, aby bylo vidět, co
> děláte.

Dobrý den!
Zkouším to všelijak:
Níže uvádím první pokus o podkladový obrázek pro titulní stranu z kódu v
pagesetup.xsl. Nejprve jsem zkusil draft a pak jsem doplnil dle vzoru
draftovéhé kódu obdobný kód.
Tak jak to je, se však obrázek objevuje současně na prvních stranách
titulních stran pro parts. Já bych ale potřeboval toto zadat pouze pro
jedinou, opravdu první stranu. U part už to nechci.
Tomáš Waller

<!-- title pages -->
   <fo:simple-page-master master-name="titlepage-first"
                          page-width="{$page.width}"
                          page-height="{$page.height}"
                          margin-top="{$page.margin.top}"
                          margin-bottom="{$page.margin.bottom}"
                          margin-left="{$margin.left.inner}"
                          margin-right="{$page.margin.outer}">
     <xsl:if test="$axf.extensions != 0">
       <xsl:call-template name="axf-page-master-properties">
         <xsl:with-param
name="page.master">titlepage-first</xsl:with-param>
       </xsl:call-template>
     </xsl:if>
<!-- tento kod jsem pridal -->
     <fo:region-body margin-bottom="{$body.margin.bottom}"
                     margin-top="{$body.margin.top}"
                     column-gap="{$column.gap.titlepage}"
                     column-count="{$column.count.titlepage}">
            <xsl:attribute name="background-image">
             <xsl:call-template name="fo-external-image">
               <xsl:with-param name="filename" select="$filebackground"/>
             </xsl:call-template>
           </xsl:attribute>
           <xsl:attribute
name="background-attachment">fixed</xsl:attribute>
           <xsl:attribute
name="background-repeat">no-repeat</xsl:attribute>
           <xsl:attribute
name="background-position-horizontal">center</xsl:attribute>
           <xsl:attribute
name="background-position-vertical">center</xsl:attribute>
<!-- konec pridaneho kodu -->
     </fo:region-body>
     <fo:region-before region-name="xsl-region-before-first"
                       extent="{$region.before.extent}"
                       display-align="before"/>
     <fo:region-after region-name="xsl-region-after-first"
                      extent="{$region.after.extent}"
                       display-align="after"/>
   </fo:simple-page-master>