Obrázek na obálku

Tomáš Waller tomas.waller na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 20 13:48:12 CET 2008

No, nedeklarováním region-before a region-after se zbavím čáry, což je
betva, ovšem zbývá jeden problém: Jediný způsob, jak posouvat dolů
nadpis, mám zatím pomocí margin-top pro page či body, což ale omezí
obrázek pouze na zbylou část stránky. Abych měl obrázek celý, musím
zadat margin-top 0 pro stránku i body, ale posun title pomocí
space-after mi nefunguje. Ať měním space-after, jak měním, title se
neoposouvá. Jak je to možné?
Tomáš Waller