Obrázek na obálku

Tomáš Waller tomas.waller na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 20 15:35:11 CET 2008

V user.page.masteru mám:

<xsl:attribute name="background-image">
                  <xsl:call-template name="fo-external-image">
                    <xsl:with-param name="filename"
select="$filename.image"/>
                  </xsl:call-template>
                </xsl:attribute>
                <xsl:attribute
name="background-attachment">fixed</xsl:attribute>
                <xsl:attribute
name="background-repeat">no-repeat</xsl:attribute>
                <xsl:attribute
name="background-position-horizontal">center</xsl:attribute>
                <xsl:attribute
name="background-position-vertical">center</xsl:attribute>

Tam není možné předat fo-external-image nějaké parametry?

Jinak, děkuji moc za rady Vám i panu Tošenovskému.
Tomáš Waller