Oddělení obrázkku od textu

Tomáš Waller tomas.waller na seznam.cz
Pátek Listopad 28 20:26:37 CET 2008

Jan Tošovský napsal(a):

> Mozna by bylo lepsi sdelit, co je prvotni zamer. Inlinemedia v beznem textu
> maji okraj dostatecny. Snazite-li se o nejaky seznam "ikona -> popis", pak
> to lze resit bud tabulkou nebo elementem variablelist.

Potřeboval bych na druhou stranu pdf dát k obvyklému textu cca 3 loga.
Zatím nevím, zda nějaké neuberu, je otázka, jak by to bylo či nebylo
přeplácané. Což je dáno asi rozvržením. Takže mám možnosti pod sebou,
vedle sebe, případně logo, text, logo. Nebo do záhlaví. Chci je
vyzkoušet, ale varianta dvou log oddělených textem se mi zdá moc
natlačená na sebe.
Tomáš Waller