saxon a tabulky do html a do pdf

Tomáš Waller tomas.waller na seznam.cz
Středa Říjen 8 10:06:48 CEST 2008

Jan Tošovský napsal(a):

> Opakovane zahlavi se tvori automaticky z obsahu thead a to jen tehdy, je-li
> treba. Zadne rucni zasahy. V HTML bude pouze na zacatku a v PDF tolikrat,
> kolikrat se tabulka zalomi na dalsi stranku. Zkuste a uvidite.

Zkusil jsem a viděl. Je to super! Díky. A můžete mi ještě poradit? Ad
obrázky v pdf:
V jednom dokumentuchci mít obrázky na 40%, v jiném na 36%, v dalším zase
jinak. Abych neměnil velikosti, zavedl jsem si kopie graphics.xsl typu
graphics40.xsl a do docbook.xsl jsem naimportoval místo graphics.xsl
toto graphics40.xsl a obdobně u ostatních dokumentů. Mohu velikosti
obrázků měnit zadáním parametrů pro saxon? Typu use.extensions=1
rootid="5" apod? A pokud ano, tak jak to udělat.
Děkuji předem za odpověď.
Tomáš Waller