RE: SVN Check Out DocBook XSL stylů

Jan Tošovský j.tosovsky na tiscali.cz
Pátek Září 5 22:25:27 CEST 2008

> Je potřeba nainstalovat Cygwin (www.cygwin.com)

Nedá mi to. Zvlášť když jsem v release notesech k 1.74.0 našel informaci k
souboru Makefile: Added checks and hacks to various makefiles to enable
building under Cygwin. Takže by to asi mohlo jít dnes již snadněji.

Odkojen Windows je to pro mě ale úplně jiný svět. Četl jsem dokumentaci, ale
stále mi uniká, jakým způsobem se ty skripty spouští. Přes cygwin.bat si
otevřu shell, tam ale ty mý soubory vně cygwin Home nevidím (tam se pomocí
příkazů ls, cd nedostanu). Je třeba si je tam nejprve namapovat (mount?)
nebo na to jdu úplně špatně?

Zajímám se o to také kvůli testu ePub výstupu, kde figuruje také nějaký
skript, tentokrát psaný v Ruby. Spouštět se bude asi obdobné jako v tomto
případě...