No localization exists

Jiri_Navratil na orcz.cz Jiri_Navratil na orcz.cz
Středa Duben 1 09:20:34 CEST 2009

Dobry den !
Delam prevod z xml do PDF pomocí Fopu na Windows a je to OK.
Potřeboval jsem to zacit delat na unixu, ale vypisuje mi to tyto hlasky:

No localization exists for "cs_cz" or "cs". Using default "en".
No "en" localization exists.
No context named "title-unnumbered" exists in the "en" localization.
[...]
No template for "/chapter/sect1/sect2" (or any of its leaves) exists
in the context named "title-unnumbered" in the "en" localization.

Rekl bych, že se to chová tak, jako by nenašel v
docbook/xsl/common/l10n.xml
ale tento file tam je.
Muze mi nekdo poradit, co zkontrolovat ?

                        Dekuji za info. Jiri Navratil