No localization exists

Jiri_Navratil na orcz.cz Jiri_Navratil na orcz.cz
Čtvrtek Duben 2 10:06:18 CEST 2009

Používám saxon,
příkaz je tento
saxon -o $1.fo $1.xml ../docbook/xsl/htmlhelp/tisk-fop.xsl

Verzi už mám starší - 1.68.1 nicméně na windows mi to funguje dobře se
stejnou verzí
Přikládám použité xsl

S pozdravem  Jiří Navrátil

Jirka Kosek <jirka na kosek.cz>
Odeslal: docbook-bounces na linux.cz
01.04.2009 13:46
Odpovězte prosím uživateli
Diskuse o dokumentačním systemu DocBook <docbook na linux.cz>

Komu
Diskuse o dokumentačním systemu DocBook <docbook na linux.cz>
Kopie

Předmět
Re: No localization exists

Jiri_Navratil na orcz.cz wrote:
> Dobry den !
> Delam prevod z xml do PDF pomocí Fopu na Windows a je to OK.
> Potřeboval jsem to zacit delat na unixu, ale vypisuje mi to tyto hlasky:

Asi by bylo dobré napsat, jaký přesně příkaz spouštíte, jaký používáte
XSLT procesor, jakou máte verzi stylů, jestli používáte nějaké vlastní
úpravy stylů, ...