biblio-ISO690

Tomáš Soukop tsoukop na seznam.cz
Pátek Únor 27 15:10:02 CET 2009

No, jde mi o to, ze treba na docbook wiki je pripojeny soubor s
priklady, napr. kdyz to prikladne napisu mam treba:

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<!DOCTYPE bibliography PUBLIC '-//OASIS//DTD DocBook XML V4.5//EN'
          'http://www.oasis-open.org/docbook/xml/4.5/docbookx.dtd'>
<bibliography id="literatura">
<title>Literatura a další zajímavé odkazy</title>

<biblioentry role="monograph">
 <author>
  <surname>Lominadze</surname>
  <firstname>DG.</firstname>
 </author>
 <title>Cyclotron waves in plasma</title>
 <bibliomisc role="secondary">Translated by AN. Dellis</bibliomisc>
 <bibliomisc role="secondary">edited by SM. Hamberger</bibliomisc>
 <edition>1st ed.</edition>
 <publisher>
  <publishername>Pergamon Press</publishername>
 </publisher>
 <pubdate>1981</pubdate>
 <pagenums>206 p.</pagenums>
 <bibliomisc role="serie">International series in natural
philosophy</bibliomisc>
 <bibliomisc>Translation of: Ciklotronnye volny v plasme</bibliomisc>
 <biblioid class="isbn">0-08-021680-3</biblioid>
</biblioentry>

</bibliography>

a tedka mi jde o to, jak k tomu zapsat ten xsl styl tak,
aby me to precetlo ten styl s ISO690, na docbook wiki je:

<xsl:param name="bibliography.style">iso690</xsl:param>

Ale kam a jak tohle zapsat, resp. jak to bude vypadat, abych si
udelal nejaky obrazek.
Zapsat ten preklad na prikazovou radku uz neni problem,
pres xsltproc bych prevedl na fo, pres fop vytvoril pdf,
tohle je uz ok. Predem se omlouvam za mozna stupidni dotaz.