xref italic apod. vyřešeno, ale xpointer

Tomáš Waller tomas.waller na seznam.cz
Pátek Listopad 13 08:01:12 CET 2009

Jirka Kosek napsal(a):

> Duplicitní ID jsou v tomto případě problém. Osobně bych si v XSLT napsal
> vlastní XInclude procesor, který by v případě duplicitních ID ponechal
> ID jen na prvním výskytu.

Viděl jsem ale uváděn tento kód:
<xi:include href="module.xml" xmlns:xi= .. /.>

a o kus dál:
<section id="new-id">
<xi:include href="module,xml" xpointer="xpointer(/section/*)"
xmlns:xi=--- />
</section>

Takže tady to druhé module.xml už bude mít jiné id, než jaké je v
module.xml, a sice bude mít ono id="new-id".

Je to takto možné?
(Akorát s tím xpointerem je problém, jak jsem psal.)
Tomáš Waller