xref s xreflabel

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Pátek Listopad 27 15:24:40 CET 2009

Tomas.Waller wrote:
> Když používám xref s prvkem, který nemá title, xreflabel se mi místo něj nepoužije, tedy, použije se, ale podtržení, barva atd., to vše je jiné, než v případě <xref linkend="" xrefstyle="select: labelname quotedtitle page" />.
> Kde je problém?
> Chtěl bych jejich chování sjednotit. Aby použil a zpracoval xreflabel jako title.

Předně mě poněkud zaráží použití xreflabel, proč nenechat popisy cíle
odkazu generovat automaticky?

Nicméně pokud chcete upravit vzhled xreflabel, stačí předefinovat
následující šablonu:

<xsl:template name="xref.xreflabel">
  <!-- called to process an xreflabel...you might use this to make  -->
  <!-- xreflabels come out in the right font for different targets, -->
  <!-- for example. -->
  <xsl:param name="target" select="."/>
  <xsl:value-of select="$target/@xreflabel"/>
</xsl:template>