xref s pagenumbers

Tomas.Waller Tomas.Waller na seznam.cz
Středa Říjen 7 09:11:11 CEST 2009

Mám dotaz.
Byl bych velmi rád, kdyby mi někdo dokázal poradit.
Používám tento prvek v docbooku:
<xref linkend="kamodkazuje" xrefstyle="select: labelname quotedtitle page"/>
a mám nastaven parameter insert.xref.page.number na yes
výsledek je v pdf ale poněkud chaotický. Nenašel jsem v něm logiku:
(html výstup je OK)
Kupř v pdf:
1) Někdy se mi objeví "(page 112)above.", přestože mám ve zdrojovém kódu ...page"/> above. Tedy mám mezi /> a above mezeru. ta ale zmizne v pdf.
2) Jindy mezera mezi "(page135)" a textem zůstane, např. "(page 135) for more information." je v pořádku. Je to snad dáno počtem slov?
3) Někdy zmizne tečka za tímto "(page 127)" Prostě tam tečka není a následuje mezera, která byla za touto zmizlou tečkou, a pokračuje za ní další věta téhož odstavce. Ovšem ani v tomto není pravidelnost. :-( Tečka se však objeví, když dám udělám nový odstavec, tedy když mám ve zdrojáku: "... page"/></para><para>". Pak se tečka (page 127) objeví, je to pak "(page 127)." a následuje nový odstavec.
Co s tímto chaosem?
Poradil by mi někdo?
Předem děkuji.
Tomáš Waller