Re: xref s pagenumbers

Tomas.Waller Tomas.Waller na seznam.cz
Středa Říjen 7 10:17:26 CEST 2009

> [...]
> ...page"/> above. Tedy mám mezi /> a above mezeru. ta ale zmizne v pdf.
> information." je v pořádku. Je to snad dáno počtem slov?
> mezera, která byla za touto zmizlou tečkou, a pokračuje za ní další věta téhož
> odstavce. Ovšem ani v tomto není pravidelnost. :-( Tečka se však objeví, když
> dám udělám nový odstavec, tedy když mám ve zdrojáku: "... page"/></para><para>".
> Pak se tečka (page 127) objeví, je to pak "(page 127)." a následuje nový
> odstavec.
>
> Těžko radit, když nevidíme váš zdroják, vaše PDF, verzi stylů a případné

v xref templatech jsem neupravoval nic. Vyřešil jsem to primitivně, odstranil jsem všechny odkazy na page a jen jsem nechal nastavení yes, výsledkem je [127] s mezerami i tečkami. I když tohle by mohl být odkaz na literaturu, kterou nemám, ale není to nejvhodnější. Rozhodně to ale řeší problém.
Tomáš