nadpisy obrázků a tabulek

Tomas.Waller Tomas.Waller na seznam.cz
Úterý Září 8 12:53:34 CEST 2009

Myslel jsem, že následující úpravou změním nadpisy obrázků na kurzívu (což se opravdu stane) a že změním tloušťku nadpisů k obrázkům na normální písmo, kde ostatní (konkrétně nadpis tabulky) zůstanou bold. Jenže se změní tloušťka jak obrázků, tak tabulek, ovšem kurzíva je jen u nadpisů obrázků, nadpisy tabulek jsou normálním, nekurzivním písmem.
Z toho jsem naprosto jelen. Když self::figure funguje ve font-style, proč nefunguje totéž ve font-weight?
Jak tady odlišit <figure> od <table>?
Nerozumím tomu, proč je změněn jak nadpis obrázku, tak tabulky pro font-weight, ale ne pro font-style?

<xsl:attribute-set name="formal.title.properties" use-attribute-sets="normal.para.spacing">

  <xsl:attribute name="font-weight">
    <xsl:choose>
      <xsl:when test="self::figure"></xsl:when>
      <xsl:otherwise>inherit</xsl:otherwise>
    </xsl:choose>
  </xsl:attribute>

  <xsl:attribute name="font-style">
    <xsl:choose>
      <xsl:when test="self::figure">italic</xsl:when>
      <xsl:otherwise>inherit</xsl:otherwise>
    </xsl:choose>
  </xsl:attribute>

</xsl:attribute-set>