potize pri vytvareni docbook website

Vítězslav Uhlíř uhlirv na post.cz
Pátek Duben 9 11:55:28 CEST 2010

Dobry den,

snazim se vytvorit webove stranky pomoci docbook website.

Bohuzel mi Saxon i Xalan hlasi, ze neexistuje muj index.xml (autolayout se ale vytvori bez potizi).
Chyba se ohlasi pri transformovani pomoci chunk-common.xsl (docbook-website 2.6.0).

Prislusne misto ve zdroji:
  <xsl:choose>
    <xsl:when test="function-available('sweb:exists')">
      <xsl:if test="not(@href) and not(sweb:exists($srcFile))">
        <xsl:message terminate="yes">
          <xsl:value-of select="$srcFile"/>
          <xsl:text> does not exist.</xsl:text>
        </xsl:message>
      </xsl:if>
    </xsl:when>
    <xsl:when test="function-available('xweb:exists')">
      <xsl:if test="not(@href) and not(xweb:exists($srcFile))">
        <xsl:message terminate="yes">   !!!CHYBA ZDE!!!
          <xsl:value-of select="$srcFile"/>
          <xsl:text> does not exist.</xsl:text>
        </xsl:message>
      </xsl:if>
    </xsl:when>
    <xsl:otherwise>
      <xsl:message terminate="no">
        <xsl:value-of select="$srcFile"/>
      </xsl:message>
    </xsl:otherwise>
  </xsl:choose>

Podotykam, ze chybova hlaska soubor zminuje, jeho jmeno je tedy znamo.

Pouzivam vlastni styl pro transformaci, do ktereho vkladam originalni styly.
Bohuzel uz nedokazu rici, jak se tam ta chyba mohla zanest. Drive jsem webove stranky se stejnym layout.xml uz generoval. Od te doby jsem ale do procesu zaradil zminovany vlastni xsl (jenz je ve stejne slozce jako index.xml a nastaveno v nem mam <xsl:param name="base.dir" select="''"/>), dale mam novejsi styly nez driv (docbook-xsl-1.75.2 ale nefungovaly uz 1.73.2), zavedeny resolver a katalogy...

Byl bych rad, kdybych ziskal alespon nejaky smer kudy se ubirat pri reseni teto neprijemnosti.
Dekuji za navrhy.
Vitezslav Uhlir