tabulky

Jan Tosovsky j.tosovsky na tiscali.cz
Úterý Duben 27 18:01:13 CEST 2010

Na ladeni CSS stylu je idealni FireBug. Po jeho instalaci staci kliknout na
strance pravym tlacitkem a z kontextove nabidky vybrat polozku "Zkoumat
prvek". Objevi se kus HTML kodu a v pravem okne zpusob, jakym se dany prvek
formatuje (ktera pravidla CSS stylu se na nej aplikuji).

> 1) Když si zadám
> table.cell.border.thickness
> table.cell.border.color
> table.cell.border.style
> a obdobné pro frame, nijak se mi to neprojeví v html.

Jsou ve vyslednem HTML vubec tyto vlastnosti at uz primo ci pres CSS
zpropagovany?

> 3) Když si zadám table.borders.with.css jako 0, zdvojí se mi okraje
> mezi buňkami. Jak vlastně tento parametr funguje? Když ho mám nastaven
> na 1, mám okraje jen jednou.

Za dvojenim okraju je nejspis border-collapse : separate (defaultni hodnota
pro bunky), pripadne border-spacing.

http://www.jakpsatweb.cz/css/border-collapse.html