RE: Velikost title pro section jako velikost title pro chapter?

Tomas.Waller Tomas.Waller na seznam.cz
Středa Únor 3 21:50:48 CET 2010

> Od: Jan Tošovský <j.tosovsky na tiscali.cz>
> Předmět: RE: Velikost title pro section jako velikost title pro chapter?
> Datum: 03.2.2010 19:31:40
>
> To mozne neni, vizte napr.
> http://www.sagehill.net/docbookxsl/Typography.html
> Pripadne specifikaci elementu http://www.docbook.org/tdg/en/html/sect1.html

> Pro PDF staci upravit atributy pisma v sade section.title.level1.properties
> (original je ve fo/sections.xsl). Vice zde:
> http://www.sagehill.net/docbookxsl/TitleFontSizes.html
>
> Honza

Děkuji za radu. Zkusil jsem do section.title.level1.properties dát font-size a tuto font-size to ignoruje. Zkusil jsem tam dát pro změnu background-color a funguje to. Nerozumím tomu, proč na font-size kašle, zatímco background-color to zpracuje.
Když jsem dal tutéž font-size do section.title.properties, zvětšilo to řádky, ale nezvětšilo písmo.
Když jsem ji dal do section.title.level2.properties, udělalo to, co jsem chtěl. Jenže já to potřebuji pro první section uvnitř chapter.
A nejde to.
Nějak tomu nemůžu přijít na kloub.
Tomáš Waller