RE: Velikost title pro section jako velikost title pro chapter?

Tomas.Waller Tomas.Waller na seznam.cz
Čtvrtek Únor 4 10:08:18 CET 2010

> Od: Jan Tošovský <j.tosovsky na tiscali.cz>
> Předmět: RE: Velikost title pro section jako velikost title pro chapter?
> Datum: 03.2.2010 21:59:46

> Zkuste si udelat jednoduchou customizaci originalnich stylu, zamerenou ciste
> na toto, bez vselijakych predchozich uprav. Mam podezreni, ze si nejakym
> jinym zasahem tu hodnotu font-size z section.title.level1.properties necim
> prepisujete.

Měl jste pravdu, o něco níž jsem měl natvrdo nastavenou velikost pro level1. Tu jsem zakomentoval a už je to OK. Ovšem vrtá mi hlavou ještě jedna věc:
V html jsem si do template section.title přidal další řádek:
<xsl:when test="$section/@renderas = 'chapter'">0</xsl:when>
a pro toto renderas jsem v tomto template definoval:
<xsl:when test="$renderas = '0'">
        <xsl:call-template name="component.title">
          <xsl:with-param name="node" select="$section"/>
        </xsl:call-template>
Tímto jsem dosáhl toho, co jsem chtěl, tedy že si můžu nastavovat renderas="chapter" a v html to dělá, co chci. (Nevím, nakolik je to košer.)
Ale v pdf jsem si udělal:
<xsl:attribute-set name="section.title.level1.properties">
  <xsl:attribute name="background-color">
    <xsl:choose>
      <xsl:when test="@renderas='chapter'">rgb(186, 219, 100)</xsl:when>
      <xsl:otherwise>#E0E0E0</xsl:otherwise>
    </xsl:choose>
  </xsl:attribute>
  <xsl:attribute name="font-size">
        <xsl:value-of select="$body.font.master * 2.48832"/>
        <xsl:text>pt</xsl:text>
  </xsl:attribute>
</xsl:attribute-set>
Jenže to nefunguje ani s renderas="chapter", ani s role="chapter" (když změním výše uvedené renderas na role.
Kde je problém nyní? Nepotřebuji všechny level1 udělat ve velikosti chapter, ale chci to nějak ovládat, napadly mě jen tyto dva atributy.
Děkuji předem za další radu.
Tomáš Waller