RE: Je validní dokument...

Jan Tošovský j.tosovsky na tiscali.cz
Čtvrtek Únor 4 19:57:35 CET 2010

> Pomocí XInclude jsem rozdělil velký soubor book na několik
> part. V některých z těchto part jsou odkazy na jiné part. Vše
> je začleněno do hlavní book. Odkazy dělám pomocí xref. Je to
> validní dokument? Nebo mám používat olink?

Pokud xref smeruje do jineho souboru, pak se prislusny part muze jevit jako
nevalidni, i kdyz dokument jako celek validni bude. Obchazi se to olinkem.
Editor pak validitu linku nekontroluje. Pri transformaci je pak ale nutne
resit konfiguraci pro spravne navazani linku. Je to asi na osobnich
preferencich. Cistsi mi prijde xref i za cenu pripadnych zavadejicich
hlasek, ktere vsak nelze vzdy jednoduse ignorovat. Obcas se mezi nimi skryva
skutecny problem.