Je validní dokument...

Tomáš Waller tomas.waller na seznam.cz
Pátek Únor 5 19:59:24 CET 2010

Jan Tošovský napsal(a):

> 'Promenna' local.part.class neni v DTD definovana (divam se do verze 4.4).
> Jak to rozbehnout opravdu netusim. Pouzivam to pouze pro elementy chapter a
> section...

Tak jsem doufal, že když soubor rozdělím na hlavní book a začleněných 8
parts, bude to lepší a pohodlnější a přehlednější, a když ještě z nich 1
part rozdělím na 5 chapters, bude to ještě pohodlnější, a když tyto
chapters budou dohromady inkludovat 67 section, bude to super - malé,
přehledné soubory... :-(
Jenže, i když jsou tyto soubory v textpadu přehlednější a pohodlnější,
skoro se s tím nedá pracovat.
Neprojeví se to ani tolik v pdf (saxon a fop), ale v eclipse helpu:
Když u 8 parts se při vytvoření eclipse help saxon rozmýšlí minutu a pak
to chroustá 6 minut, v případě rozdělení na zmíněných 1+8+5+67 souborů
se u eclipse helpu saxon rozmýšlí 7 minut a pak to chroustá 12 minut,
načež skončí na out of memory. :-(
K čemu tedy je takové dělení, když veškerý efekt je tímto znehodnocen?
Editory s tím pracovat moc neumí - XMLMind s include soubory nechce nic
mít... Syntext Serna Free se velkým množstvím souborů zalkne a zahltí.
Ale aspoň se dá přesvědčit, že je to validní dokument, na rozdíl od
trialu Oxygenu, který stále trvá na tom, že dokument je nevalidní.
Vůbec nevím, jak toto množství souborů zpracovávat == editovat a vyrobit
eclipse help, chunk html a single html.
Vy s tím takovéto problémy nemáte?
Tomáš Waller