tabulky

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Čtvrtek Červenec 1 22:23:28 CEST 2010

> 1) Když si zadám
> table.cell.border.thickness
> table.cell.border.color
> table.cell.border.style
> a obdobné pro frame, nijak se mi to neprojeví v html.

Tyto parametry mají účinek jen v případě, kdy je table.borders.with.css
nastaveno na 1.

> 3) Když si zadám table.borders.with.css jako 0, zdvojí se mi okraje mezi buňkami. Jak vlastně tento parametr funguje? Když ho mám nastaven na 1, mám okraje jen jednou.

Pokud nepoužíváte dekorace přes CSS (parametr table.borders.with.css)
tak se rámeček okolo tabulky udělá pomocí atributu HTML border, který
historicky vždy vykresluje dvojitý rámeček.

> 4) border-collapse : collapse vs. separate mi nedělá nic.

Kde a jak to nastavujete?

                   Nejbližší termíny školení
            ** XSLT 19.-22.4. ** XSL-FO 18.-19.5. **
          ** XSLT 2.0 9.6. ** Office Open XML 10.6. **
  http://docbook.cz    Stránky o dokumentačním formátu DocBook
  http://xmlguru.cz    Blog mostly about XML for English readers