Re: Číslování bridgehead v textu

Tomas.Waller Tomas.Waller na seznam.cz
Pátek Červenec 2 11:12:28 CEST 2010

> Od: Jirka Kosek <jirka na kosek.cz>
> Předmět: Re: Číslování bridgehead v textu
> Datum: 01.7.2010 22:19:05

> <bridgehead> číslování v obsahu, záložkách, v eclipse, html obsahu, ale
> nepodařilo se mi toto číslování přenést také do textu, tam mám nadpisy bez
> čísel.
>
> Těžko vám někdo může poradit, když nepošlete zdrojový kód vašich úprav,
> kde je vidět, co a jak máte nastavené.

Jak tabulky, tak číslování se mi nakonec v tomto smyslu povedlo vyřešit, děkuji.
Chci se ale zeptat na jednu věc s rámečkem tabulky. Levý okraj se zobrazuje v Adobe Readeru, ale v kpdf levý okraj tabulky není vidět. Setkali jste se s tím už někdy? Při pohledu do soubor.fo nemohu nalézt rozdíl mezi levým okrajem a ostatními okraji.
Tomáš Waller