Re: hierarchie v <bridgehead> pomocí renderas

Tomas.Waller Tomas.Waller na seznam.cz
Pondělí Červenec 12 14:36:59 CEST 2010

> Od: Jirka Kosek <jirka na kosek.cz>
> Předmět: Re: hierarchie v <bridgehead> pomocí renderas
> Datum: 12.7.2010 14:27:04

> v rodičovském elementu? Prostě potřebuji to číslo.
>
> Není mi úplně jasné, co přesně chcete zjistit. Myslíte rodičovský
> element z pohledu XML nebo "virtuální" strukturu vytvořenou pomocí renderas?

Tu druhou možnost: virtuální strukturu pomocí renderas (tedy jakýsi pseudorodičovský prvek, ač jsou sourozenci).

> pak byly malé. Zjistil jsem, že se <bridgehead> nedělí, ale vypnout dělení pro
> <section> jsem neuměl. A neumím.
>
> To lze celkem snadno nastavit pomocí řady parametrů:
>
> http://docbook.sourceforge.net/release/xsl/current/doc/html/chunking.html
>
> Když nastavíte následující parametr na 0, tak se sekce vůbec nebudou dělit:
>
> http://docbook.sourceforge.net/release/xsl/current/doc/html/chunk.section.depth.html

S dělením jsem měl problém v tom smyslu, že jsem chtěl některé section určité úrovně dělit, ale jiné section STEJNÉ úrovně ponechat nedělené. Proto mi tyto parametry nevyhovovaly.