Oprava jednotek. Re: saxon a docbook

Tomas.Waller Tomas.Waller na seznam.cz
Úterý Květen 18 09:14:16 CEST 2010

> Od: Jirka Kosek <jirka na kosek.cz>
> Předmět: Re: saxon a docbook
> Datum: 17.5.2010 16:13:51

> Vy máte 300 MB velký dokument v DocBooku? Pro uložení v paměti a pro
> transformaci je potřeba několikanásobek, takže se nedivím, že vám paměť
> nestačí.

> 3,86 GB?

Promiňte, byl jsem asi unavený, jak jsem žasl, že saxon neschroustá ten dokument. Tedy opravuji mylnou informaci:
Dokument je velký 3,7MB.
Byl předtím 3,4MB, přidal jsem do něj těch 300kB.
RAM mám 2.5GB.
Předtím (když měl 3,4MB) šlo vytvořit chunk html, single html, eclipse help i pdf s cca 2.GB na HDD.
Nyní s 3.7MB to nejde. Dokonce se zdá, že to nejde se 4GB. Pdf vytvořim, když resolvuji xincludy a vytvořím jediný dokument (zmíněná velikost). Když nechám tento dokument jako modulární soubory includované v hlavním, nepovede se vytvořit pdf.
Chunk html nejde ani s resolvovanými, ani s neresolvovanými xincludy. Rozdíl je, že s resolvovanými dojde zpracování skoro do konce a pak to spadne někde v oněch posledních 300kB. S neresolvovanými to ani nezačne.

Nemám odhad na paměťovou náročnost těchto procesů, kolik je třeba paměti. Ani nemám představu, zda například xalan je méně náročný.

Předpokládám, že jde jen o chybějící paměť, třebaže z výpisů saxonu to nepoznám. Dokument jde ale zpracovat, když má ovšem dost místa.

Tomáš Waller