potize pri vytvareni docbook website 2

Vítězslav Uhlíř uhlirv na post.cz
Pátek Květen 28 13:46:11 CEST 2010

Od: Vítězslav Uhlíř

> snazim se vytvorit webove stranky pomoci docbook website.
>
> Bohuzel mi Saxon i Xalan hlasi, ze neexistuje muj index.xml (autolayout se ale
> vytvori bez potizi).
> Chyba se ohlasi pri transformovani pomoci chunk-common.xsl (docbook-website
> 2.6.0).

1)
Reseni problemu spociva v uprave cesty, nicmene jsem zatim neprisel na neco idealnejsiho nez je presun zdrojovych souboru o adresar vyse, kde uz budou nalezeny.

Za zminku stoji i to, co se stane pri rucnim pridani adresare do cesty v souboru autolayout.xml do atributu: page="ADRESAR/index.xml".

Update: HTML/index.html: ADRESAR/index.xml
Recoverable error
Failure reading file:/C:/docbook/ADRESAR/ADRESAR/index.xml: no more input

... a vygeneruje se soubor daneho jmena ovsem pouze s doctype deklaraci.

Bohuzel jsem zatim nenarazil na nejaky parametr, ktery bych vlozil do svych stylu nebo k volani saxonu a urcil jim spravnou cestu do onoho ADRESARE.

2)
Mozna klicovou zajimavosti je, ze v pripade pouheho presunuti zdrojovych xml souboru, jak pisi v 1), vznikne zase jina chyba:

Update: DATA-OUT/index.html: index.xml
Recoverable error
Failure reading file:/C:/docbook/DATA-IN/index.xml: no more input
Writing DATA-OUT/index.html for toc(home)

... a zapisou se opet prazdne html soubory jen s deklaraci.

Funkcni reseni tedy je ZKOPIROVAT zdrojove soubory o adresar niz k davce se saxonem a po transformaci jen ve Windows dat Undo Copy. Prakticky se ztrati jen nekolik sekund, ale ke spravnemu reseni preci jen neco chybi.
V puvodnim adresari DATA-IN tedy musi zustat autolayout.xsl, muj konfiguracni xsl, ve kterem importuji chunk-tabular.xsl a pak zdrojove XML soubory, ktere navic zkopiruji o adresar niz.

Podle chybovych hlasek to cele vypada, ze nejdrive se v adresari docbook (odkud se vola i saxon) zkontroluje existence XML souboru, avsak jejich obsah se uz nacita z docbook\DATA-IN.

Pro oba xsl soubory (autolayout a konfiguracni) mam nastavenou relativni cestu v davkovem souboru s volanim saxonu.
Ted by to jeste chtelo nejakou cestu pro index.xml a spol. Bohuzel zadny takovy parametr neznam.

VU