RE: Publikování z jednoho zdroje

Jan Tosovsky j.tosovsky na tiscali.cz
Úterý Září 24 22:27:42 CEST 2013

On 2013-09-17 Jirka Kosek wrote:

> Pěkné, díky. Co tam podle mne chybí je použití HTML pro single-source.
> HTML jde dát přímo na web, lze ho rovnou použít pro ePub a přes vhodný
> CSS formátovač lze generovat PDF (např. Antenna House CSS Formatter
> nebo PrinceXML). Nové knížky od nakladatelství O'Reilly jsou sázeny přímo
> z HTML pomocí CSS.

Díky za rozšíření obzorů. Ten HTMLBook nevypadá vůbec špatně. Zběžným
pohledem se mi trochu příčí nutnost číslovat úroveň sekcí (sect1) a navíc
limit pěti úrovní. Dalším omezením je, že footnotes nemohou mít blokové
elementy. Ale jinak Ok.

Přidal jsem to do skupiny značkovacích jazyků. Zbytek píšu hodně obecně,
takže to myslím padne i na toto.

Ještě jsem tam přidal sekci o využití XML jako náhrady za PowerPoint ;-)

Honza