DŮLEŽITÉ! Byli jste nahráni ʍasturbovat! Mám Docbook.mp4!

Anonymní Hacker antonia897 na b.anonymnihackerz.xyz
Sobota Duben 6 22:01:07 CEST 2019

PRO:  docbook na linux.cz

Ahoj,

Naposledy jste navštívili Ƿorno stránky s dospívajícími,
stáhli jste a nainstalovali software, který jsem vytvořil.

Můj program zapnul fotoaparát a zaznamenal proces
vaší ʍasturbace.

Můj software také popadl všechny vaše e-mailové seznamy
kontaktů a seznam vašich přátel na Facebooku.

Mám - Docbook.mp4 - s vámi ʍasturbuje
na teenageři, stejně jako soubor se všemi kontakty na
mém počítači.

Jste velmi zvrhlí!

Pokud chcete, abych odstranil oba soubory
a uchoval tajemství, musíte mi poslat platbu Bitcoinem.
Dávám vám 72 hodin na platbu.

Pokud nevíte, jak s Bitcoinem platit, navštivte
Google a hledejte.

Přeneste 50.000 CZK (0.422639 BTC) na tuto
adresu Bitcoin co nejdříve:

35gjT2gGCq9E5yVg6zwX4154v85gknUBdc
(kopírování a vkládání)

1 BTC = 118.000 CZK právě teď, takže odešlete přesně  0.422639 BTC
na výše uvedenou adresu.

Nesnaž se mě podvádět!
Jakmile otevřete tento e-mail, budu vědět, že jste jej otevřeli.
Sleduji všechny akce ve vašem zařízení.

Tato adresa Bitcoinu je propojena pouze s vámi,
takže budu vědět, kdy odešlete správnou částku.
Když zaplatíte v plné výši, odstraním oba
soubory a deaktivuji program.

Pokud platbu neposíláte, pošlu vaše ʍasturbační
vίdeo všem vašim přátelům a spolupracovníkům
z vašich kontaktních seznamů, které jsem napadl.

Zde jsou opět platební údaje:

Odeslat 50.000 CZK (0.422639 BTC)
k této adrese Bitcoin:

35gjT2gGCq9E5yVg6zwX4154v85gknUBdc

(kopírování a vkládání)

Můžete navštívit policii, ale nikdo vám nemůže pomoci.
Vím, co dělám.
Nežiji ve vaší zemi a vím, jak zůstat anonymní.

Nesnažte se mě oklamat - okamžitě to budu
vědět - můj špionážní software nahrává všechny navštívené
webové stránky a všechny klávesy, které stisknete.
Pokud ano - pošlu tento ošklivý záznam všem,
koho znáte, včetně vaší rodiny.

Nepodváděj mě! Nezapomeňte na hanbu a pokud
tuto zprávu ignorujete, váš život bude zničen.

Čekám na vaši platbu Bitcoinem.
Zbývá vám 72 hodin.

Anonymní Hacker