Hello 1/8/2020 6:49:57 PM

Smith Kabila info na abx.publicvm.com
Čtvrtek Leden 9 03:48:58 CET 2020

Jmenuji se Smith Kabila ze Súdánu v Africe, jsem 16 let veku (samec), ale momentálne Bydlím v Ghane. Muj zesnulý otec Michael Kabila byl vlastníkem diamantového kooperace v Súdánu a má také pobocku v Ghane. V dusledku toho ho rebelové v mé zemi zabili kvuli politickým nepokojum.

Pred svou smrtí uložil zásilku, která obsahovala, AU Gold prachu, jehož množství je 950 kg a nejaká cástka penez miliony dolaru je na mé jméno s bezpecnostní spolecností zde v Accra-Ghane, která je mou materskou zemí, vklad byl ucinen mým jménem a mel by mi být vydán, jakmile mi bude 16, ale musím predložit zahranicního investora/partnerku, který se muže stát mým porucníkem, aby mi pomohl investovat peníze do jakéhokoliv smysluplného/lukrativního obchodu a také mi pomohl prijít na další vzdelání ve vaší zemi.

Pred dvema týdny se me podarilo kontaktovat bezpecnostní spolecnost a rekla, že mí strýce se k nim natáhla a snažila se tvrdit, ale byla odmítnuta, protože byla uložena na mé jméno jako nejbližší príbuzný. prosím, muj strýc je zlý clovek, jako jediné díte mých rodicu a snaží se me využít, protože moje máma s tátou se rozešli, když jsem byla mladá. Prosím potrebuji vaši pomoc

Daląí informace o konferenci Docbook